051/ 305-224/ info@mojcakoprivnikar.si

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

 

Splošni pogoji poslovanja spletne strani mojcakoprivnikar.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Opredelitev pojmov:

  1. S spletno stranjo mojcakoprivnikar.si upravlja Laluna, izobraževanje in svetovanje, Mojca Koprivnikar s.p., Njegoševa cesta 19b, 1000 Ljubljana, davčna št.: 48876593, matična številka: 7171749000 , email: info@mojcakoprivnikar.si,
  2. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec storitev na spletni strani,
  3. Spletna stran je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji storitev uporabniku.

Prijava:

Ob registraciji na spletni strani pridobiš uporabniško ime, ki je enako naslovu tvoje elektronske pošte ter geslo, ki ga izbereš sam. Uporabniško ime in geslo, ki ga dobiš, nedvoumno določata in se povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji postaneš uporabnik in pridobiš pravico do nakupa.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne strani mojcakoprivnikar.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Ponudnik storitev se zavezuje, da bo kupcu (tebi) vselej zagotovil naslednje informacije:

  1. Identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  2. Kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  3. Bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s po-prodajnimi storitvami in garancijami),
  4. Dobavljivost (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku),
  5. Pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  6. Vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  7. Način plačila in dostave,
  8. Časovno veljavnost ponudbe,
  9. Informacije o odstopu od pogodbe,
  10. Pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike z kupci.

Postopek nakupa:

Ko izbereš izdelek ali storitve in s potrdilom na gumb »Pošlji« oddaš naročilo, ti spletna stran samodejno “generira – ustvari” in pošlje elektronsko pošto s podrobnostmi naročila (izdelki ali storitve, cene, količine, uporabnikovi podatki …). S tem je naročilo potrjeno, odgovor o nadaljnjih postopkih boste prejeli v najkrajšem možnem roku. Če je rok dobave več kot 2 delovna dni te o tem obvestimo.

Navedba tehnoloških sredstev, ki omogočajo prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila: Pregled košarice je dostopen ves čas brskanja po spletni strani. Pred oddajo naročila je kupcu omogočen celovit pregled naročila in tudi možnost pomika nazaj po spletnem naročilu in odstranitve poljubnih izdelkov ali storitev.

Pravica do odstopa od nakupa:

Skladno s 43č členom Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot) ima potrošnik pravico do odstopa od pogodbe, razen v nekaterih primerih, med njimi tudi za že opravljano storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni.

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnosti odstopa od pogodbe ni pri nakupu DIGITALNIH VSEBIN (prenosljivih zapisov, mp3 posnetkov, spletnih meditacij, video posnetkov in spletnih tečajev, delavnic itn.), ki se ne dostavijo na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Plačilo:

Ponudnik izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški. Uporabnik plača naročeno storitev po predračunu na TRR.

Cene:

Cene izdelkov so v evrih. Nismo zavezanci za DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe cene! V tem primeru je kupec o tem pisno ali ustno obveščen in mu je ponujena možnost odstopa od pogodbe.

Dobavni rok:

Za storitve je dobava do 7. delovnih dni oz. glede na časovno razpoložljivost, po programih in po dogovoru z uporabnikom. V primeru daljšega dobavnega roka od 10. dni naprej, bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti ali pa po telefonu.

Dostava:

Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Ob dobavi mora uporabniku nuditi še dodatne informacije glede pravice do odstopa, predvsem pogoje in način izvršitve same pravice. Zagotoviti mora vse potrebne informacije glede naslova, kamor se uporabnik lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe.

Veljavnost ponudbe:

Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Cene na spletni strani se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja.

Varnost:

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.

Komunikacija

Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu prvi izrecno ne nasprotuje.

Arhiviranje pogodb

Pogodba, ki jo skleneta ponudnik in uporabnik je trajno shranjena pri podjetju Laluna, Mojca Koprivnikar s.p., Njegoševa cesta 19b, 1000 Ljubljana

Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:

  1. Jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila
    2. Pošiljatelj mora biti jasno razviden
    3. Različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne. Prav tako morajo biti jasno določeni pogoji udeležbe v njih.
    4. Če uporabnik  ne želi prejemati reklamnih sporočil, je potrebno to spoštovati

Pritožbe:

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora postaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@mojcakoprivnikar.si in se obravnava zaupno.

Postopek za oddajo pritožb mora biti na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo.
Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Laluna, Mojca Koprivnikar s.p.. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Mojcakoprivnikar.si, ki kot ponudnik storitev omogoča spletno nakupovanje storitev na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Varovanje osebnih podatkov:

Laluna, Mojca Koprivnikar s.p., ki upravlja spletno stran mojcakoprivnikar.si, se pri svojem poslovanju zavzema za korektno uporabo osebnih podatkov. V skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov je podjetje zavezano k varovanju osebnih podatkov uporabnikov spletne trgovine.
Laluna, Mojca Koprivnikar s.p. za potrebe poslovanja na spletni strani  (mojcakoprivnikar.si) zbira naslednje podatke uporabnikov:
1. ime in priimek
2. naslov in kraj bivanja
4. naslov elektronske pošte (uporabniško ime)
5. geslo v enkriptirani (šifrirani obliki)
6. ostale podatke, ki jih uporabnik vnese pri registraciji na spletni strani
7. Telefonska številka, da je možno vzpostaviti kontakt za izvedbo dostave

Za točnost vnešenih podatkov, ki jih je uporabnik navedel pri registraciji v spletno trgovino na odgovarjamo.

Izjemno razkritje osebnih podatkov:

Podatki, ki jih Laluna, Mojca Koprivnikar s.p. zbira in obdeluje, bodo razkriti le, če tako določa zakon o varovanju osebnih podatkov ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi.

Odveza odgovornosti:

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Vse fotografije so simbolične in jih je potrebno kot take jemati. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Pri vnosu lahko pride do napak pri vnosu.

Avtorske pravice

Vsebina na spletni strani (pisna) je v zakonsko dovoljenem okviru zaščitena kot avtorsko delo ali druga oblika intelektualne lastnine. Vse avtorske in druge pravice intelektualne lastnine pripadajo www.mojcakoprivnikar.si (Laluna, Mojca Koprivnikar s.p.). Uporabnike obveščamo, da se dokumentov, člankov in drugih vsebin objavljenih na tej spletni strani, ne sme prepisovati, razmnoževati ali kako drugače razširjati v komercialne namene brez izrecnega pisnega dovoljenja.

V primeru nekomercialnega namena je vsebine spletne strani dovoljeno prosto reproducirati in distribuirati v elektronski obliki ali dajati na voljo javnosti, razen če poleg ni izrecno navedeno drugače. Poleg posredovane vsebine se navede vir s povezavo na spletno stran www.mojcakoprivnikar.si.

Opomba o storitvah, ki jih izvajamo

Različne oblike, metode in načini dela (storitve) objavljene na spletni strani mojcakoprivnikar.si, ne spadajo med uradno priznane oblike terapevtske pomoči (oz. v Sloveniji uradno priznane oblike psihoterapevtske pomoči). Gre za alternativne oblike, ki ne nadomeščajo tradicionalnega terapevtskega pristopa oz. zdravljenja. Za obisk, udeležbo in odločitev za nakup storitve in udeležbo v njej posameznik v popolnosti sam prevzema odgovornost.

Izključitev odgovornosti

V nobenem primeru spletna stran in upravljalec Laluna, Mojca Koprivnikar s.p. ni odgovorna za slučajno, posredno ali posledično škodo, ki bi izvirala iz vaše uporabe te spletne strani oziroma nezmožnosti uporabe te spletne strani.

Spletna stran in upravljalec spoštuje uradno medicino in vas ne odvrača od uradnega medicinskega, psihiatričnega ali psihoterapevtskega zdravljenja. Pred kakršnokoli spremembo zdravljenja se morate posvetovati s svojim zdravnikom oz. ustreznim strokovnjakom.

Spletna stran in upravljalec ne prevzema odgovornost za udeležbo posameznika na katerikoli storitvi ali dogodku, ki so  ponujeni na tej spletni strani.

Dodatne informacije o poteku rezervacije, potrditve rezervacije in odpovedi rezervacije za individualno storitev z osebnim srečanjem in online (preko spleta) individualno storitev

1. POGOJI ZA REZERVACIJO, POTRDITEV REZERVACIJE IN ODPOVED TERMINA ZA INDIVIDUALNO STORITEV Z OSEBNINM SREČANJEM

Pogoji veljajo za vse individualne storitve (seanse/svetovanja/hipnoterapije itn.) objavljene na spletni strani www.mojcakoprivnikar.si, pri katerih se kupec (naročnik storitve) in ponudnik dogovorita za osebno srečanje.

POTRDITEV REZERVACIJE TERMINA ZA INDIVIDUALNO STORITEV Z OSEBNIM SREČANJEM

Datum in lokacija izvedbe individualne storitve z osebnim srečanjem se dogovori ustno ali pisano po dogovoru s ponudnikom storitev. Ponudnik storitve nato po e – pošti pisno potrdi informativno rezervacijo izbranega datuma za izvedbo individualne storitve z osebnim srečanjem. Izbran datum izvedbe storitve je zagotovljen, ko le-tega naročnik potrdi s plačilom preko TRR. Do izvedbe potrditve s plačilom, je rezervacija zgolj informativna in izpostavljena možnosti preklica.

Zadnji rok za potrditev informativne rezervacije je najmanj 48 ur pred začetkom izvedbe individualne storitve z osebnim srečanjem. V kolikor v tem času ni potrditve s plačilom, si ponudnik pridržuje pravico, da rezerviran termin prekliče brez predhodnega opozorila ali posebnega razloga.

ODPOVED IN PREKLIC REZERVIRANEGA TERMINA ZA INDIVIDUALNO STORITEV Z OSEBNIM SREČANJEM

Ko je datum za individualno storitev z osebnim srečanjem potrjen s plačilom prej kot v 48. urah pred izvedbo storitve, se le-tega lahko odpove do 48 ur prej brez stroškov. V primeru, da je odpoved posredovana manj kot v 48. urah si ponudnik pridružuje pravico, da zadrži 50% vplačanega zneska, ki je vezan na dan odpovedane storitve, ne glede na razlog odpovedi. Celoten vplačan znesek se vrne le v primeru nepredvidljive višje sile, na strani ponudnika, zaradi katere ni možno opraviti storitve. V primeru, da kupec (naročnik storitve) več kot dvakrat zaporedoma, v manj kot 48 urah, odpove rezerviran, in s plačilom potrjen datum izvedbe individualne storitve, si ponudnik pridružuje pravijo, da obdrži 100% vplačanega zneska.

2. POGOJI ZA REZERVACIJO, POTRDITEV REZERVACIJE IN ODPOVED TERMINA ZA ONLINE INDIVIDUALNO STORITEV

Pogoji veljajo za vse online individualne storitve (seanse/svetovanja/hipnoterapije itn.) objavljene na spletni strani www.mojcakoprivnikar.si, pri katerih se kupec (naročnik) in ponudnik dogovorita za natančno določen datum izvedbe storitve.

POTRDITEV REZERVACIJE TERMINA ZA ONLINE INDIVIDUALNO STORITEV

Datum in komunikacijsko orodje za izvedbo online individualne storitve se dogovori ustno ali pisano v dogovoru s ponudnikom storitev. Ponudnik storitve nato po e – pošti pisno potrdi informativno rezervacijo izbranega datuma za izvedbo online individualne storitve. Izbran datum izvedbe storitve je zagotovljen, ko le-tega naročnik potrdi s plačilom preko TRR. Do izvedbe potrditve s plačilom, je rezervacija zgolj informativna in izpostavljena možnosti preklica.

Zadnji rok za potrditev informativne rezervacije je najmanj 24 ur pred začetkom izvedbe online individualne storitve. V kolikor v tem času ni potrditve s plačilom, si ponudnik pridržuje pravico, da rezervacijo prekliče brez predhodnega opozorila ali posebnega razloga.

ODPOVED IN PREKLIC REZERVIRANEGA ONLINE INDIVIDUALNE STORITVE

Ko je datum za online individualno storitev potrjen s plačilom prej kot v 24. urah pred izvedbo storitve, se le-tega lahko do 24 ur prej odpove brez stroškov. V primeru, da je odpoved posredovana manj kot v 24. urah si ponudnik pridružuje pravico, da zadrži 35% vplačanega zneska, ki je vezan na dan odpovedane storitve, ne glede na razlog odpovedi. Celoten vplačan znesek se vrne le v primeru nepredvidljive višje sile na strani ponudnika, zaradi katere ni možno opraviti storitve. V primeru, da kupec (naročnik storitve) več kot dvakrat zaporedoma, v manj kot 24 urah, odpove rezerviran, in s plačilom potrjen datum izvedbe individualne storitve, si ponudnik pridružuje pravijo, da obdrži 100% vplačanega zneska.

 

Ljubljana, 26.10.2021

 

Košarica