Zadnje

051/ 305-224

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

 

Splošni pogoji poslovanja spletne strani mojcakoprivnikar.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Opredelitev pojmov:

  1. S spletno stranjo mojcakoprivnikar.si upravlja Laluna, izobraževanje in svetovanje, Mojca Koprivnikar s.p., Njegoševa cesta 19b, 1000 Ljubljana, davčna št.: 48876593, matična številka: 7171749000 , email: info@koprivnikar.si,
  2. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec storitev na spletni strani,
  3. Spletna stran je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji storitev uporabniku.

Prijava:

Ob registraciji na spletni strani pridobiš uporabniško ime, ki je enako naslovu tvoje elektronske pošte ter geslo, ki ga izbereš sam. Uporabniško ime in geslo, ki ga dobiš, nedvoumno določata in se povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji postaneš uporabnik in pridobiš pravico do nakupa.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne strani mojcakoprivnikar.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Ponudnik storitev se zavezuje, da bo kupcu (tebi) vselej zagotovil naslednje informacije:

  1. Identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  2. Kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  3. Bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s po-prodajnimi storitvami in garancijami),
  4. Dobavljivost (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku),
  5. Pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  6. Vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  7. Način plačila in dostave,
  8. Časovno veljavnost ponudbe,
  9. Informacije o odstopu od pogodbe,
  10. Pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike z kupci.

Postopek nakupa:

Ko izbereš izdelek ali storitve in s potrdilom na gumb »Pošlji« oddaš naročilo, ti spletna stran samodejno “generira – ustvari” in pošlje elektronsko pošto s podrobnostmi naročila (izdelki ali storitve, cene, količine, uporabnikovi podatki …). S tem je naročilo potrjeno, odgovor o nadaljnjih postopkih boste prejeli v najkrajšem možnem roku. Če je rok dobave več kot 2 delovna dni te o tem obvestimo.

Navedba tehnoloških sredstev, ki omogočajo prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila: Pregled košarice je dostopen ves čas brskanja po spletni strani. Pred oddajo naročila je kupcu omogočen celovit pregled naročila in tudi možnost pomika nazaj po spletnem naročilu in odstranitve poljubnih izdelkov ali storitev.

Pravica do odstopa od nakupa:

Skladno s 43č členom Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot) potrošnik nima pravice odstopa od pogodbe v  nekaterih primerih, med drugim za opravljano storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni.

Plačilo:

Ponudnik izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški. Uporabnik plača naročeno storitev po predračunu na TRR.

Cene:

Cene izdelkov so v evrih. Nismo zavezanci za DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe cene! V tem primeru je kupec o tem pisno ali ustno obveščen in mu je ponujena možnost odstopa od pogodbe.

Dobavni rok:

Za storitve je dobava do 4 delovne dni oz. glede na časovno razpoložljivost, po programih in po dogovoru z uporabnikom. V primeru daljšega dobavnega roka od 10. dni naprej, te bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti ali pa po telefonu.

Dostava:

Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Ob dobavi mora uporabniku nuditi še dodatne informacije glede pravice do odstopa, predvsem pogoje in način izvršitve same pravice. Zagotoviti mora vse potrebne informacije glede naslova, kamor se uporabnik lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe.

Veljavnost ponudbe:

Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Cene na spletni strani se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja.

Varnost:

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.

Komunikacija

Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu prvi izrecno ne nasprotuje.

Arhiviranje pogodb

Pogodba, ki jo skleneta ponudnik in uporabnik je trajno shranjena pri podjetju Laluna, Mojca Koprivnikar s.p., Njegoševa cesta 19b, 1000 Ljubljana

Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:

  1. Jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila
    2. Pošiljatelj mora biti jasno razviden
    3. Različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne. Prav tako morajo biti jasno določeni pogoji udeležbe v njih.
    4. Če uporabnik  ne želi prejemati reklamnih sporočil, je potrebno to spoštovati

Pritožbe:

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora postaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@mojcakoprivnikar.si in se obravnava zaupno.

Postopek za oddajo pritožb mora biti na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo.
Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Laluna, Mojca Koprivnikar s.p.. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Mojcakoprivnikar.si, ki kot ponudnik storitev omogoča spletno nakupovanje storitev na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Varovanje osebnih podatkov:

Laluna, Mojca Koprivnikar s.p., ki upravlja spletno stran mojcakoprivnikar.si, se pri svojem poslovanju zavzema za korektno uporabo osebnih podatkov. V skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov je podjetje zavezano k varovanju osebnih podatkov uporabnikov spletne trgovine.
Laluna, Mojca Koprivnikar s.p. za potrebe poslovanja na spletni strani  (mojcakoprivnikar.si) zbira naslednje podatke uporabnikov:
1. ime in priimek
2. naslov in kraj bivanja
4. naslov elektronske pošte (uporabniško ime)
5. geslo v enkriptirani (šifrirani obliki)
6. ostale podatke, ki jih uporabnik vnese pri registraciji na spletni strani
7. Telefonska številka, da je možno vzpostaviti kontakt za izvedbo dostave

Za točnost vnešenih podatkov, ki jih je uporabnik navedel pri registraciji v spletno trgovino na odgovarjamo.

Izjemno razkritje osebnih podatkov:

Podatki, ki jih Laluna, Mojca Koprivnikar s.p. zbira in obdeluje, bodo razkriti le, če tako določa zakon o varovanju osebnih podatkov ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi.

Odveza odgovornosti:

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Vse fotografije so simbolične in jih je potrebno kot take jemati. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Pri vnosu lahko pride do napak pri vnosu.

Opomba o storitvah, ki jih izvajamo

Različne oblike, metode in načini dela (storitve) objavljene na spletni strani mojcakoprivnikar.si, ne spadajo pod uradno priznane oblike terapevtske pomoči (oz. v Sloveniji uradno priznane oblike). Gre za alternativne oblike, ki ne nadomeščajo tradicionalnega terapevtskega pristopa oz. zdravljenja. Za obisk, udeležbo in odločitev za nakup storitve posameznik v popolnosti sam prevzema odgovornost.

*Opomba: Profesionalna sprostitvena terapija po SNHS, je sicer terapija, ki je akreditirana s strani številnih uglednih mednarodnih institucij.

 

Ljubljana, 22.2.2021